Thursday, October 11, 2007

水果塔

饼皮松脆的口感,简洁流畅的装饰,水果塔总散发出一股令人无法阻挡的诱人魅力.........

14 comments:

Adeline said...

Oink,这盘就留给你当宵夜,够诚意了吧!

Sherrie said...

Adeline, that means no more 水果塔 le ar? your 水果塔, i should say very pretty leh!!!

Eileen said...

Adeline,

Your fruit tarts indeed pretty, I like it. May I have one? Thanks.

Somewhere in Singapore said...

What abt me?

franlanto said...

Adeline,
wei wei!!! what a pretty "Lady" in colouful dress! 迷死人了!:)

Anonymous said...

Hi Adeline

Yr fruit tarts look fantastic, very colourful, attractive & u c sorrowing silva....

yummy yummy KK

Nicole Hah said...

hi Adeline,

wow, really nice le! outside sell one also not so nice ye!

can i have 1pc? hee hee ... thank you!

Oink Oink said...

Adeline,
哇!哇!整盘都给我吗?哎哟,这些水果塔真是漂亮到。。。(无法形容。。)这么多,我想我可以分两晚吃了。大家别抢哟,是Adeline说给我的ok. hehe...
:-D

Oink Oink said...

哦哦。。说了这么多,却忘了跟你道谢。谢谢Adeline..
:-D

Kate said...

哇!眼前的这些水果塔让我受不了,怎么办?......我要把你吃掉......哈哈哈!记得留给我哦!

Adeline said...

Xueli, Eileen, SIS, Sie, Nicole, Oink and Kate
真抱歉,这几天电话线有问题,不能上网.怎么办,美美的水果塔没了,大家只好'只在乎曾经看过,不在乎曾经吃过"了.kekeke.....

Margaret said...

哇,Adeline, 你做的tart美感十足,水果颜色鲜艳,太诱人了啦,真想马上拿一个放在口里。。。不知有没有机会尝到嘞?

Adeline said...

Margaret
总会有机会的,找一天我也去aunty irene家跟大家见面

i'm who i'm said...

你好,请问你可以教我做水果塔吗?