Wednesday, September 12, 2007

午餐肉面包


我的大宝贝竟然在15分钟内扫了3个面包,吓人吧!


下午茶时间,有没有人要吃呢?

17 comments:

Somewhere in Singapore said...

can reserve for 2nite supper?

franlanto said...

我要!我要!我正好有點饿,給我來兩個。謝謝!:)

Adeline, 你的麵包很有水准嚄!亮亮的, 很美。

Adeline said...

Hi sis,
hey already sent out, have u receive it? hehehe


Hi sie,
没问题,不过你也赏我两个tuna的leh!
你的面包才有水准好不好.真的,每次看了你的blog后,都有想做糕点的冲动,对你真是又爱又恨,我越来越胖了啦!

Sherrie said...

唉呀 adeline, 我来迟了啦,我相信bun 都分完了啦,我饿了睡不着,怎么办呢!

Oink Oink said...

Haha Xueli, I oso hungry liao, that's why come here see got supper boh. Looks like we are both late.

Adeline,
还有吗?
:-D

Adeline said...

Hi xueli, hi oink oink,

Aiyo, so late, no more liao la! The eating speed of my children, only two words can describe "恐怖"

来xueli, be a good girl, go oink oink sleep. Hmm.... good girl. hahaha

franlanto said...

Adeline,

你不要爱我,因为我已有人爱了,你也不可以恨我,因为没爱就没恨嘛!喜欢我就好了。嘻嘻。。。

哎哟,我也要变成XXL 的 size 了。

kl said...

Hi Adeline

谢谢你EMAIL给我的鸡蛋糕食谱, 请问你为什么要加汽水, 那什么汽水呢? Sorry for asking you stupid question, i am just new to cook!

哇!你的麵包很滑,很美.

Anonymous said...

Adeline

This time I won't give you an 'A' for your buns. 'Perfect' is more suitable to describe for the colour and texture... (although I can't taste it).
Agnes

Adeline said...

sie

好啦好啦,对你无爱无恨,勉强喜欢你咯!哈哈

kl

因为汽水有gas,能让蛋糕发得更漂亮.象F&N的orange或7up等都可以.orange的蒸出来是深黄色的,7up蒸出来比较浅黄色,我照片的是7up的.
No problem,u can ask,i'll try my best to help u.


Agnes

不要啦,你还是给我'A'好,有目标才会有进步.
Recipe sent liao!

Adeline said...

KL

忘了告诉你,做一半的份量就好大了,7"竹篮蒸半小时.

Nicole Hah said...

哎喲~~~看來是沒有我的份了啦﹗adeline 啊﹐妳做的麵包真的好美味啊﹗我的晚餐怎麼辦啊﹗﹗﹗﹗

Oink Oink said...

Nicole,
I don't even have it for my supper last night liao, went to bed with hungry stomach, sobs...
:-D

Adeline said...

Hi nicole n oink oink,

I make until so tired only eat 1 pc, gek sim....
nicole,口感真的很好哦!
Next time early early order i quickly quickly send ok!

Kate said...

你的面包烘得很光滑,美味可口。赞。难怪你的宝贝一口气可以吃那么多粒!嘻嘻!

Margaret said...

Hi Adeline

是因为你的面包做得太美太诱人吃了,所以才会这么快的被孩子抢吃玩,看到他们吃得开心,你也一定很有满足感。

Adeline said...

Hi kate,
哈哈!我的孩子是大胃王.

Hi Margaret,
真的很有满足感,再辛苦也直得.