Thursday, November 22, 2007

豆奶吐司


最近吃了太多高卡路里的食物,
对体重造成太大危协,
这几天只好老实点.....
吃吐司咯!!!!!

9 comments:

Anthony said...

Adeline;

I'am 1st to see this,can I have 1 for breakfast...hahaha
Your “吐司”look very soft...

Eileen said...

Adeline,

你的豆奶吐司,是用豆奶做成的吗?单看外表就觉得很亮、很美又很滑,真的让我垂涎欲滴咯!

Nicole Hah said...

hi Adeline,

哈哈~~~ 我昨天才吃豆奶蛋糕(买的),今天就看到你的豆奶吐司,呵呵~~~

好像要一口耶!呵呵~~~

Unknown said...

Adeline,

你的豆奶吐司看起蛮不错哟!看外表真是很亮又滑,应该很好吃。令我心痒痒的很想在周末又再做给孩子吃。

Somewhere in Singapore said...

Can i reserve?

Adeline said...

Anthony
Ya it's very soft, ok I'll keep some for your breakfast tomorrow .

Eileen
对啊,是用豆奶做的,而且还是我自己煮的豆奶.

Nicole
咬啦,咬了皮肤也象豆奶一样又白又滑哦!!

Joanne
是很好吃啊!心动不如行动,快动手吧!

SIS
Sure, keep some for you!

Sherrie said...

哇Adeline

又有面包吃咯!

Adeline said...

对啊Xueli,我还是比较喜欢做面包!

Margaret said...

hi Adeline

好喜欢你的健康豆奶面包,我好像没有尝过咧,不过看你做的面包又滑又亮又软棉的,肯定很香好吃! 你的面包都做得很好,颜色也很美。